Divat 2017. január 8.

Elindult a KATTI ZOÓB Divatház első webshopja

Időtlen stílusok, ezerarcú kollekciók modern formátumú, elérhető kínálata... Ezt jelenti a KATTI ZOÓB Divatház kínálata.

A megújulás és a korszerűség továbbra is hívószavak a KATTI ZOÓB Divatház életében: a modern nő igényeit lekövető, a régi és az új előtt tisztelgő, antik és kortárs képzőművészeti elemeket életre keltő ruhakollekciók darabjai hozzáférhetővé váltak a márka újonnan született, saját webáruházán keresztül is.

A három különböző márkacsalád, a UNIQUE TOUCH (Haute Couture), a HIGH STREET (a KATTARZIS és a CHANCE), és az ATTITUDE következetesen felépített ruhavonalai ízlés, életmód, korosztály és árkategória tekintetében is széles közönséghez szólnak – az aktuális trendek követői és az időtlen elegancia hívei számára is elérhető divatvágyakat teremtenek. Az oldal látogatói néhány gombnyomással áttekinthetik a több mint 20 éves múlttal rendelkező ház sokarcú kínálatát, a finom konfekciótól a kötöttárun át, az egyedi couture darabokig, a modern, letisztult, világvárosi sikket képviselő, vagy akár sportosan elegáns és business stílusú viseletektől, a kézművesség jegyében készülő, egyedi kreációkig. A háromféle árkategóriát jelölő 3 almárka közül az ATTITUDE az időtálló finomkonfekció vonalat, a HIGH STREET a limitált mennyiségű aktuális tend kollekciót és finomkötött árút, a UNIQUE TOUCH pedig a különleges anyaból készülő, méretre szabott, egyedi darabokat fedi le. A termékfejlesztés folyamatos: a Divatház már dolgozik a kiegészítő termékek, sálak, sapkák, kendők, tervezésén és kivitelezésén, amellyel még szélesebb vásrlókörhöz közelítenek.

A webshop születése egy 4 éve érlelődő szemléletváltás eredménye - az ötlet az elmúlt évek során, nemzetközi szinten is tapasztalt, komoly érdeklődés és igény alapján körvonalazódott. Mindez gondolkodásmódbeli váltást is jelentett: a mintegy 22 évre visszatekintő, alapvetően couture megközelítéstől a konfekcionálás felé fordulást, mindennapi igényeket kiszolgáló termékek megteremetését. Az igazi fordulópont a márka 20. születésnapján jött el: a tervező, Zoób Kati elkezdte átnézni az előző évek időtálló modelljeit – a jó snittek, izgalmas elemek, a márka jellegzetes vonalvezetése és stílusa és ez a "leltár" vezette el őt ahhoz a gondolathoz, hogy sajátos, új nyelvet alkalmazva úgy fogalmazza át a darabokat, hogy azok könnyen tudjanak reagálni az aktuális igényekre. "Nem él feltétlenül különleges életmódot az a nő, aki a ruháinkat viseli: sokat dolgozik, nincs ideje vásárolni, kedveli a tartós, személyiségteli darabokat, amelyek illeszkednek a mindennapjaihoz"- mondja a tervező.

Zoób Kati szemlélete teljes mértékben tükröződik a Divatház munkáiban, nem szeret jelenségekben gondolkodni, kedveli az állandóságot és a kombinálhatóságot, amelynek nyomán az egymást váltó szezonok kollekciói között egyfajta folytonosság lép életbe. Az egyedi, kézi készítésű couture elemek akár egyszerű basic termékekkel vagy a konfekcióval is jól párosíthatóak – ennek a modern praktikumnak, a hordhatóságnak és persze, a magas minőségnek köszönhetően ezek a ruhakollekciók hosszú távra szóló ígéreteket váltanak be.

KATTI ZOÓB Divatház többszáz terméket felvonultató webshopja akár stílustippek tárházaként is funkcionálhat, emellett a ház több mint két évtizedes múltjának összegzése, sokszínű összművészeti tabló, modern keretbe foglalva, és egy újabb nyitás a vásárlók, a hazai és a nemzetközi piac felé.


Galéria