2017. szeptember 29. | Benedek Berta Flóra

#StyleLife: Tóth Melinda, a Daige tervezője

Kifinomultság és báj veszi körül, nem volt álma a divattervezés, mégis megvalósult. Márkája, a Daige már 5 éves, tavasszal pedig megnyitotta D. Nagy Kingával közös design és divat üzletét, a Repertory-t.

Mennyire használod a közösségi médiát a márkád népszerűsítésére?

Napi szinten használom mind az üzlet (@repertory_budapest), mind a márka (@daigeclothes) kommunikációjában az Instagramot. A Facebookot már kicsit másképp kezelem.

Szerinted miben rejlik a közösségi média előretörése az utóbbi időben?

Pont abban rejlik az ereje, ami most már a veszte is. Autentikus vélemények és könnyű elérhetőség volt a kulcsa, viszont mivel már itt is a fizetett hirdetések eluralkodását éljük, egyre nehezebb olyan tartalmat gyártani, ami eljut az emberekhez, illetve egyre nehezebb olyan influencereket találni, akik valóban tematikusan és megbízhatóan képviselnek egy irányt.

Neked miért szimpatikus ez a felület?

Megkönnyíti az információáramlást. Könnyebben tervezek nyaralást vagy döntöm el, melyik krémet vegyem meg és látom, hogy mi zajlik a világ másik felében. Nyilván fontos, hogy milyen szűrőn át keresgélek és fogadok be, de legalább a lehetőség ott van.

Szerinted mennyire fontos, hogy a márka közösségi oldalain személyes tartalom is megjelenjen?

Ez az adott brand stratégiai döntése. Lehet úgy is jól csinálni egy accountot, hogy ne legyen személyes, hanem csak a márka életérzéséről szóljon. Az arányok mind tervezés és arculat kérdése.

Mit szeretnél a ruháidon és a kollekcióidon keresztül kommunikálni az emberek felé?

Minden kollekcióm másról szól, nincs egy mondatban összefoglalható üzenetem. A divat egy alkalmazott művészet, a ruhák a piacra készülnek. Én azt szeretném, ha valaki felvesz egy DAIGE darabot, jobb legyen a napja tőle.

Aki fejvesztve szaladna megvásárolni a költeményeidet, hol találhatja meg a darabokat?

A Repertory-ban, amit a The Mama Kinnel közösen csinálunk, ez a két márka otthona. Budán, az Alagút utcában található kis “concept store”, kiegészítőkkel, növényekkel, kerámiákkal, analóg kamerákkal, füzetekkel. Igyekszünk olyan hangulatot teremteni, ami unikális.

MELINDA KEDVENCEI


1. Kedvenc kiegészítő: sosem veszem le a gyűrűimet, az egyiket Lanzarotén vettem egy bazárban, a másikat pár hete egy számomra fontos napon. A Rakéta órám nem is működik, de a kabalám.
2. Kedvenc könyv vagy dal: a kedvenc dalom Chaka Kan Aint no body, a kedvenc könyvem, pedig, amit épp most fejeztem be Jhumpa Lahiri Mélyföld
3. Kedvenc szépségtermék: életmentő CCC krém a Bourjois-tól
4. Kedvenc ruhadarab: egy virágos vintage ruha
5. Kedvenc hely: a kanapém és a boltunk

Szólj hozzá te is!

Kapcsolódó cikkek

Még több Divat

A topmodellek szupersztárok voltak divat

A topmodellek szupersztárok voltak

Feltörekvők: SZIA+ design

Feltörekvők: SZIA+