A Grammy-díjas énekesnő a ruhatervezés után a szépségipar felé veszi az útját. A M.A.C Cosmeticsszel együttműködve alkotta meg első make-up kollekcióját, amelyet hamarosan még három követ.
„Mindig azt mondjuk, hogy a M.A.C szeret randizni, de nem igazán akar komoly kapcsolatot. Rihannával ezúttal más a helyzet, vele hosszú távra tervezünk” – mondta John Demsey, az Estée Lauder Cos Inc. group ( a M.A.C anyavállalata) elnöke. A barbadosi énekesnő abban is különbözik a cég által korábban szerződtetett sztároktól, hogy nemcsak a nevét és az arcát adja a kollekcióhoz, hanem kreatív partnerként is részt vesz a tervezésben.
Az első, ikonikus darabnak szánt RiRi Woo rúzs – amelyet Rihanna kedvenc M.A.C rúzsa, a Ruby Woo inspirált – május elején debütál az énekesnő Diamonds turnéjának brooklyni állomásán. A koncert helyszínén, a Barclays Centerben, a M.A.C kizárólag erre az alkalomra nyitja meg pop-up üzletét, ahol a rajongók elsőként vásárolhatják meg kedvencük rúzsát. Ezt követően a RiRi Woo a további koncerteken és online lesz elérhető.
A 25 éves sztár második, nyári kollekciója szintén az interneten lesz rendelhető, míg a harmadik, az őszi, illetve a negyedik, a téli ünnepekre szóló sminkkészletét már a boltokban is megvásárolhatjuk.
Szerző: Máder Ági