Ahogyan az emberi kapcsolatok folyamatosan formálódnak, új perspektívákat nyitnak és mélyebb megértést hoznak az életünkbe, úgy a divatban is az eltérő stílusok találkozása teremti meg a legizgalmasabb kombinációkat. A különböző hatások és inspirációk összefonódása arra ösztönözhet minket, hogy merjünk kísérletezni, felfedezni a saját egyediségünket és bátran túllépni a megszokott mintákon. Az Answear.hu új kampánya megmutatja, hogy a hozzánk közel állók milyen nagy hatással lehetnek a saját stílusunkra, és miképp ösztönöznek minket arra, hogy bátran túllépjünk a megszokott mintáinkon.
Prémium kontrasztok
Az új kampány középpontjában egy gondosan összeválogatott, prémium márkaportfólió áll olyan ikonikus nevekkel, mint az Adidas, az AllSaints, a Birkenstock, a BOSS, a Patrizia Pepe és a Pinko. Az Answear.hu egyedülálló módon, meglepő párosításokban mutatja be a márkákat, bizonyítva, hogy a látszólag távoli stílusok lenyűgöző kombinációkat hozhatnak létre.
A kampány vizuális világa tökéletesen illusztrálja ezt a vagány gondolatot az elegáns Patrizia Pepe és a sportos Adidas, vagy éppen a kifinomult Pinko és a menő AllSaints párosításával.

Kreatív varázslat nagy nevekkel
Az Öltöztesd életed abba, ami értékes! kampány 2025-ben is az egyedi pillanatok és kapcsolatok megünneplésére bátorít, miközben izgalmas kérdéseket vet fel. Egymásba szerethet az Adidas és a Patrizia Pepe? Összebarátkozhat a Pinko és az AllSaints? Megértheti egymást a BOSS és a Birkenstock? Az Answear.hu ismét bebizonyítja, hogy nem csupán egy webáruházzal állunk szemben, hanem egy olyan inspiráló térrel, amely a divaton át a megélhető önkifejezést bátorítja.


Az izgalmas kampány koncepcióját a Saatchi & Saatchi álmodta meg, a felvételek pedig Dél-Afrikában zajlottak, ahol a lenyűgöző hegyvidéki táj, a vibráló színek és a természetes fény tökéletes hátteret biztosítottak a kapcsolatokról és a stíluskísérletekről szóló történetekhez. A reklámfilmeket ráadásul a neves brit rendező, Danny Sangra készítette, akinek portfóliójában olyan rangos márkák szerepelnek, mint a Marc Jacobs, a Diesel, a Miu Miu, a Balenciaga és az Ermenegildo Zegna. A kampányfotókat az amerikai operatőrnek, Sean Conatynek köszönhetjük, a produkció pedig a Warsaw Production csapatának munkája.
