A legismertebb szupermodellek közül sokakat a finom fehérneműiről ismert cég fedezett fel, többek között Irina Shaykot, aki az Intimissimi nagyköveteként 2005-ben került be a divatforgatagba.
Szerelem első látásra
Irinát a Calzedonia márkamenedzsere látta meg Oroszországban, amikor éppen új arcot keresett egy kampányhoz. Ma Irina Shayk az egyik legsikeresebb modell a divatpiacon. Persze az Intimissimi más modelleket is elindított a híressé válás útján, olyan neveket, mint Adriana Lima, Alessandra Ambrosio, Isabeli Fontana, Kasia Smutniak és Alyson Le Borges, Alain Delon unokahúga, aki a Shaping kampány arcaként tűnt fel 2010-ben.
A nemzetközileg elismert magyar szupermodell, Palvin Barbara is bekerült a márka izgalmas világába.
Idén ősszel ismét meghódítja a magyarországi tévéképernyőket, október 17-e és 30-a között a tévében egy csábító történetet mesél el, amelyben Barbara a képzeletbeli Hotel Intimissimiben, ezernyi szoba közt sétálgatva mutatja be a tökéletes kosárméreteket, amelyek között ezúttal az E is szerepel.
A kampányhoz kapcsolódó, Matthias Zentner által rendezett szpot a fekete és fehér kontrasztjával játszik. A helyszín egy egyedi tervezésű hotel, amelyben a szobaszámok a következők: 75C, 80A, 80B, etc. A kulcsok segítenek megtalálni saját szobánkat, amely ez esetben a tökéletes méretet szimbolizálja.
Ha nagyobb felbontásban is szeretnéd megnézni a szupermodellek képeit, kattints ide!