A kampányt, mely 2013 őszén indul egy globális médiakampány részeként, a díjnyertes brit fotográfus, Nick Knight fényképezi a House and Holme munkatársa, Ronnie Cooke Newhouse kreatív irányításával.
A képeken Miranda Kerr a Swarovski legkedveltebb nappalra és estére szóló termékeiben ragyog, a Nick Knight által választott, angol vidéki tájak, a pazar, rózsakerti csendéletek pedig tökéletes háttérként szolgálnak.
A nemzetközi kampány egy TV-reklámot is tartalmaz, amit Olaszországban, Franciaországban és Hong Kongban mutatnak be – zenéjét Pharrell Williams énekes, dalszerző és producer írta és adja elő.
Ronnie Cooke Newhouse kreatív igazgató így kommentálta a kampányt: „Miranda Kerr, angol kerti rózsák, Swarovski ékszerek, Nick Knight tehetsége és Pharrell Williams eredeti zenéje – a tökéletes összhangból szépség, melegség, divatosság és kívánatosság születik. Csupa olyan dolog, amit szeretünk…”
Az új kampány novemberben indul el világszerte, egy 25 országot érintő globális médiakampány részeként.