„Az új kampány során kiemelten fontos volt számunkra, hogy olyan magyar topmodellel dolgozzunk együtt, akinek a neve bárki számára ismerősen cseng világszerte. Szerencsére hazánk számos nemzetközileg elismert modellel büszkélkedhet, de úgy véltük, hogy Enikő különleges szépsége az, ami leginkább illik a karácsonyi kampányunk koncepciójához” – nyilatkozta Küttel Gábor, az il Bacio di Stile marketing és kommunikációs igazgatója.
A hazai fókusz azonban nem csupán a modell, hanem a kampányban közreműködő szakemberek esetében is fontos szempont volt. A kampány kidolgozásával a multibrand áruház a Republic Group reklámügynökséget bízta meg; a kreatív tervezésért Fabricius Gábor, az ügynökség innovációs igazgatója felelt.
A szupermodell – aki korábban olyan nemzetközi divatóriások reklámarca volt, mint a Gucci vagy a Kenzo – a fotókon a Valentino, a RED Valentino, valamint a Céline őszi-téli kollekcióinak darabjait viseli. „A helyszínnek szintén kiemelt szerepe volt a fotózás során. Mivel az első kampányfotózásunkat az áruházban folyó építkezések miatt csak külső helyszínen tudtuk megoldani, az is célunk volt, hogy a képeken visszaköszönjön a ház magával ragadó, meghitt hangulata” – árulta el a marketingigazgató.
„Ez a kampány különös jelentőséggel bír számunkra, hiszen ez lesz az il Bacio di Stile első karácsonya. A kampányfotók megjelenése azonban csak a kezdet; nemsokára leleplezzük az áruház ünnepi kirakatait, december közepén megnyitjuk fölszinti kávézónkat, illetve tetőtéri bárunkat és éttermünket, a karácsony előtti időszakban pedig mindennap különleges meglepetésekkel várjuk majd látogatóinkat” – tette hozzá Küttel Gábor.