A pezsgő magyar divatélethez csatlakozott egy új generáció: a Modart Divatiskola június 12-én, a Music Centerben rendezett divatbemutatóján találkozhattunk először a lelkes fiatal dizájnerek kollekcióival. A már megszokott színvonalon levezényelt show alatt azonnal kedvencünk lett Nagy Annamária Grandpa és Zsigmond Dóra azonos nevű márkája.
A szellemesen elnevezett Grandpa az igényes, kifinomult ízlésű, érettebb férfi korosztályt szólítja meg, mely önmagában ritkaságnak számít a hazai piacon. A kollekció ruhái csúcsminőségű anyagokból és a ma már időigényesnek tartott, klasszikus technológiákkal készültek. Nagy Annamária és márkája ötletesen, humorral fűszerezve kívánja megmenteni egy eltűnőben lévő világ értékeit.
Másik kedvencünk Zsigmond Dóra, aki kreációival a húsz év feletti, extravagáns férfiakat veszi célba. Kollekciójában – melyhez a hagyományos népviseletből merített ihletet -, a magas minőségű gyapjúszöveteket egyedi felületű textilekkel kombinálja. Mintái saját tervezésűek, csíkos motívumait egy magyar néphagyomány, a tikverőzés inspirálta.
Mindkét tervező a tömegből kitűnni vágyó, önazonosságát büszkén vállaló férfiakat szólítja meg egyedi ruháival, melyek alapvető értékét a hagyományőrzés új köntösbe öltöztetése adja.