A kollekció egy darabja, egy aprólékosan kidolgozott hajtásos ruha légies anyaga is tanúsítja, milyen természetesen alkotható gyönyörű stílus környezettudatosan. A nőknek készült teljes kollekció, valamint a férfiaknak kínált lezseren elegáns viseletek mellett a Conscious Exclusive most első ízben tartalmaz gyerekeknek készült darabokat is. A kollekció április 20-tól világszerte mintegy 160 üzletben és online lesz elérhető.
A filantróp szupermodell, Natalia Vodianova az idei Conscious Exclusive kollekció arca, akinek ez az első H&M kampánya.
„Büszke vagyok rá, hogy szerepelhetek a H&M Conscious Exclusive kampányban. Hihetetlen látni ebben a kollekcióban a fenntartható anyagok terén elért fejlődést, ami a divatvilág egészének fenntarthatóbb jövőjét vetíti előre” – nyilatkozta a szupermodell.
A Conscious Exclusive kollekció különleges darabokból áll, amelyek tökéletesek az új évszak ünneplésére. Kulcsfontosságú darab a púderrózsaszín, pliszírozott ruha, amely BIONIC® anyagból, vagyis tengerparti műanyag hulladékból származó poliészterből készült. Ez a kollekció olyan darabokból áll, melyek különleges alkalmakkor is viselhetők, és amelyek mindegyike a maga egyedi módján tanúsítja, hogy a legjobb stílus fenntartható anyagokból is készülhet.
A Conscious Exclusive a H&M egyik motorja a jövő fenntarthatóbb divatja felé. Jelenleg a H&M teljes kínálatának 20%-a készül fenntartható anyagokból (2015), és ennek arányát minden évben igyekszik növelni a vállalat. A H&M az újrahasznosított poliészter egyik legnagyobb felhasználója, és a biopamut egyik legnagyobb vásárlója a világon. A pamutanyagok esetében a kitűzött cél az, hogy 2020-ra 100%-ban fenntartható forrásokból származzanak. A H&M törekvéseinek része, hogy a fenntartható, jó minőségű divatot a lehető legtöbb ember számára elérhetővé tegyék.