„A kifutóról közvetlenül megvásárolható darabok új korszakot nyitottak a divatvilágban, és nagyon élvezzük a vásárlókkal folytatott közvetlen kommunikációt is a See now, buy now’ divatbemutató során. Örömmel üdvözlünk mindent, ami közelebb visz minket a vásárlóinkhoz és még elérhetőbbé teszi a divatot” – mondja Pernilla Wohlfahrt, a H&M vezető tervezője és kreatívigazgatója.
A divatbemutató idejére az ikonikus Tennis Club de Paris gigantikus betonrengetege egy bensőséges és meleg helyszínné alakult át, amelyet megtöltöttek a szeretet és összetartás bensőséges üzenetei. A vendégek között volt Nicki Minaj, Alexa Chung, Lucky Blue Smith, Clémence Poésy és Sasha Lane is, akik mind nagyon élvezték a varázslatos hangulatot.
A kifutón csodálatos modellek, köztük Gigi and Bella Hadid, Adwoa Aboah, Amber Valletta, Jordan Barrett és Luis Borges mutattak be egy olyan kollekciót, amely az elegáns szabásvonal és a sportruházat között egyensúlyoz – letisztult gyapjúruhák, finom kötöttek, selyemből és áttetsző nejlonból készült terjedelmes alkotások vonultak fel, miközben fehér fodrok és élénk rózsaszín árnyalatok nyújtottak kontrasztot az egyszínű anorákokkal és az újragondolt túraszandálokkal szemben.
A kedvenceinkért kattints a képre!
„Ezzel a kollekcióval a szeretet üzenetét szeretnénk szétküldeni a világban. Egyes darabokon többször is szerepel a szeretet üzenete, amely folyamatosan emlékeztet minket arra, ami fontos. Úgy érezzük, hogy igazán szükség van a pozitív érzésekre és gondolatokra a világban” – mondta Pernilla Wohlfahrt.
A showt követően a több mint 800 jelen lévő vendég – valamint a globális közönség, akik élőben követték a műsort a studio.hm.com oldalon illetve a H&M YouTube csatornáján látható VR videón – egy lenyűgöző előadást tekinthetett meg a slágerlista-vezető énekes-dalszerző The Weeknd jóvoltából, aki többek között a Starboy, Can’t Feel My Face és az I Feel It Coming című dalaival is megörvendeztette a közönséget.
A divatbemutatón résztvevő közönség számára egy interaktív pop-up üzletet is felállítottak a helyszínen, miközben a vásárlók a világ minden tájáról online szerezhették be a kollekció darabjait a hm.com oldalon.
A Studio kollekció a mai napon 10 órától lesz kapható mintegy 180 kijelölt üzletben világszerte, Magyarországon a budapesti Váci1 üzletben, valamint online.