A ruhákon található szám már nem csak egy praktikus jelzés, ami segít, hogy gyorsan megtaláljuk a passzoló darabokat, hiszen súlyos értékítélet kapcsolódik hozzá. Egy bizonyos méret megfelelő, felette azonban már „nem ideális” a tested, és valljuk be, nem túl nehéz pocsékul érezni magunkat, mikor egy ruhaboltban válogatva egyre nagyobb és nagyobb számok után kell nyúlnunk.
Ezt a szorongást szeretné feloldani a brit Neon Moon nevű feminista fehérneműmárka, akik úgy, ahogy van megszűntették a számozási rendszert ruhadarabjaikon. A melltartók esetében ez különösen fontos lehet, hiszen a melltartóméreteknek olyan erős jelentésük van a patriarchális társadalomban, hogy a „95D” már évszázadok óta a „tökéletes” szinonímájaként működik… A Neon Moonban azonban a hagyományos méretek helyett a melltartók ‘Lovely” (Bájos), „Beautiful” (Gyönyörű), „Fabulous” (Mesés) és ehhez hasonló címszavakkal vannak ellátva, ami tényleg sokkal jobban hangzik a megszokott számozásnál.
Külön plusz, hogy a márka annyira komolyan veszi az egészséges testképért folytatott harcot, hogy Instagramjukon is kizárólag retusmentes képeket mutatnak, természetes szépségű nőkről.