„Az autóim mindig is egyfajta inspirációt jelentettek számomra. Egyszerűen mozgó művészetnek látom őket. A hölgyeknek szóló kollekcióm összekapcsolja ezeknek a kézzel készített járműveknek a sebességét és szépségét a ruhák modern, mégis időtlen szellemével. A kollekció high-tech minőségű bőrökből és magas fényű selymekből szabott formákra épít, melyek természetes szexualitása és eleganciája az autókon is megjelenik” – mondta az immár 50 éves márka atyja, Ralph Lauren.
A modern technológia eszközeit kihasználva, az elmúlt két „runway to retail” kollekció mintájára minden, a show-n bemutatott darab azonnal elérhetővé vált a ralphlauren.com oldalon, és egyes kiemelt áruházakban is. Sőt, néhány kiegészítő már a kifutóra lépése előtt megvásárolható volt.
Ráadásul a márka közösségi média oldalain azok is részesülhettek a Bedford-i élményben, akik személyesen nem lehettek jelen a bemutatón. A show-t megelőző 24 órában a rajongók Instagram sztorikban követhették a show előkészületeit.