A technológia egyre több teret nyer a divatiparban is, amivel máris beköszöntött az „okos öltözködés” időszaka. Ennek példája a Tommy Hilfiger legújabb kollekciója is, melyben beépített Bluetooth szenzorok mérik, mikor és mennyit viseljük az egyes darabokat.
Ez persze aranyat érő információ a márkának, amit igyekeznek meghálálni rajongóiknak: azok, akik elég sokat hordják a Tommy Hilfiger cuccokat, a divatház nem hivatalos „nagykövetei” lehetnek és különböző jutalmakat, például koncertjegyeket vagy mindenféle kedvezményeket kaphatnak. Külön meglepetés jár azért is, ha az érzékelőkkel turbózott cuccaikban elsétálnak a Tommy Hilfiger kijelölt üzletei mellett.
A neten sokan felháborodtak az újításon, hiszen a minden lépésünket ismerő Bluetooth-darabok magánszféránkat sérthetik. A Tommy Hilfiger biztosította az aggódókat, hogy a követő-funkció bármikor kikapcsolható, bár hozzátették, hogy ebben az esetben jutalom sem jár a viselőknek.