Maria Grazia Chiuri, a Dior művészeti vezetője az angol szubkultúrához tartozó Teddy-lányok lázadó eleganciájából nyerte az inspirációt a 2019-2020-as őszi-téli kollekcióhoz, amelynek elkészült kampány fotósorozata is. A fényképezőgép mögött az olasz Brigitte Niedermair állt, aki először készítette a francia divatház kampányát, a modelljei pedig Selena Forrest és Ruth Bell voltak. A művészeti vezető számára fontos volt, hogy a társadalmi elkötelezettség is megjelenjen a fotók elkészítésénél, épp ezért eshetett a választásuk a szókimondó, színesbőrű szépségre, Selena Forrestre és Ruth Bellre, aki korábban kopaszra nyírta a haját és számtalanszor hívta már fel a figyelmet a mentális egészség fontosságára.
A női összetartozás valóságos ódájaként különböző, művészi fotókon jelennek meg a Dior Sisterhood Global és a Sisterhood is Powerful feliratú, mára ikonikussá vált, szitanyomott pólói, míg a divatház védjegyét, a Bar-blézert maszkulin vonalak jellemzik. A brit kultúra – amelyért a Dior alapítója, Monsieur Christian Dior is rajongott – olyan szimbólumai, mint a tartán-kocka, vagy a toile de Jouy printek és párducminta is megjelennek. A kiegészítők között pedig felfedezhetjük a 30 Montaigne táskát vagy éppen a közkedvelt Book Tote-ot is: így ölt testet az elegancia a Dior szerint.