Az LMBTQ+ közösséget reflektorfénybe állító kampánya után megérkezett a Levi’s Bodywear kollekciója, ami azon kívül, hogy speciális alapanyagának köszönhetően észrevétlenül simul a testre, a body positive mozgalmat is támogatja. Szerencsére nem ez az első ilyen kezdeményezés, évek óta egyre több és több márka csatlakozik a testpozitivitás és az önelfogadás témaköre mentén kialakult párbeszédhez. A kampányok megmutatják: amellett, hogy a megvásárolt ruhadarabok szépek és kényelmesek, a legfontosabb szerepük mégis az, hogy elérjék, viselés közben jól érezzük magunkat a bőrünkben.
A Levi’s hosszú ideje odafigyel arra, hogy kollekcióiban a legkülönbözőbb testalkatú nők is megtalálják ezt. Nem véletlen, hogy a kampány három sztárja Helena (@helenabeckmann), Emily (@darth_bador) és Llona (@issawatermalone), akik nem félnek beszélni a testükről, és nem félnek megmutatni azt. Mindhárman nyíltan beszélnek a boldogságról, amit az önelfogadás hoz magával. „Szeretem a testemet, és nem azért, mert tökéletes, hanem mert jól érzem magam benne” – mondja Llona. Az Instagram-oldalaikon is láthatjuk, ezek nem csak üres szavak, az Instagram-közösségben még mindig ritka az ilyen mértékű, totális testpozitivitás. Ez nem a méretről szól, hanem a kényelemről és az elfogadásról. A lányok mind elismerik, hogy sokkal több boldogság és sokkal kevesebb szorongás van az életükben, mióta megtanulták szeretni azt, amit a természet adott nekik.
Fotók: Levi’s