Hogyan élted meg a karanténidőszakot? Mit jelképez számodra ez a pár hónap „elvonulás”?
Fizikailag teljesen elvonultunk a családommal a vidéki házunkba, csodálatos volt a tavaszt ilyen természetes közegben megélni, minden nap látni a körülöttünk levő változást, ez tudom, hogy hiányozni fog jövőre.
Hogyan hatott a márkádra a karantén? Van olyan, amit ezentúl máshogy csinálsz, amin esetleg változtatsz?
Az eleje nagyon stresszes volt, nálunk a vásárlók 90 %-a egészen március 15-ig turista volt, ez egyik napról a másikra megszűnt, és fel kellett építeni egy teljesen új stratégiát, ami a magyar vevőkre épült. A legmeghatóbb, hogy a magyar vevők hirtelen felfedeztek, és kiderült, hogy szeretik és szívesen veszik a termékeinket. Erre igazából mindig is vágytam.
Hogy látod a divatipar jövőjét – itthon és nemzetközi szinten is akár?
Számomra eddig is nagyon fontos volt a fenntarthatóság a divatban, és ez a jövőben még sokkal fontosabb lesz: az alapanyagok terén, a gyártásban és a mennyiségben is. Szerintem a jövő a kis márkáké, akik figyelnek az alapanyag-használatra, keveset gyártanak és megbecsülik a gyártóikat.
A márkádon keresztül hogyan tudsz reflektálni a megváltozott körülményekre?
Nyárra egy Herbs névre hallgató kapszulakollekcióval jelenünk meg, ami az újra felfedezett otthonunkat és kertünket hivatott megünnepelni. Csodaszép otthoni és kertész kiegészítőkkel tesszük ezt, amelyeket fűszernövénymintákkal egészítettük ki.
Mi az, amit megtartanál ebből a csendesebb időszakból – a saját életedben vagy akár a világban?
A világban nagyon sok mindennek meg kellene változnia, ahhoz viszont kevés egy koronavírus, hogy ezt megváltoztassa. Komoly döntések kellenek, amiket úgy tűnik, senki sem képes még meghozni. Amit én személyesen megtennék, az, hogy vidékre költöznék.
Mit jelképez számodra és a márkád számára az elkészült alkotás?
Az összes általunk tervezett, elkészített ruhadarab és tárgy egy természetközeli, egyszerű, tisztább és időtlen életstílust szeretne közvetíteni, mindazt ami nekem is fontos.