Minden nő ruhatárának elengedhetetlen elemei az elegáns és érzéki darabok. A párizsi show után a CALZEDOMANIA második kiadása, az olasz divathétre még a tavalyinál is meglepőbb eseménnyel érkezett!
Egy magával ragadó élmény, a modernitás és a popkultúra tökéletes kombinációja kelt életre ebben az immár ismétlődővé vált formátumban. Etienne Russo kreatív ügynöksége – a Villa Eugénie – több mint harminc éve a legnagyobb nemzetközi márkák bemutatóit és egyedülálló rendezvényeit szervezi. A párizsi sikerek után az olasz harisnyamárka idén is velük közösen vágott bele a CALZEDOMANIA második kiadásának megvalósításába.
Tony Garrn, Ashley Graham és Alessandra Ambrosio
A szürreális hangulatú utazás már a vörös szőnyegen megkezdődött, ahol olyan nemzetközi sztárok voltak jelen, mint Alessandra Ambrosio és Toni Garrn szupermodellek, a divatikon Ashley Graham, valamint Leighton Meester és Suki Waterhouse színésznők!
A harisnyamárka különleges előadásokon keresztül prezentálta gyönyörű kollekcióját és kápráztatta el a világ minden pontjáról érkező vendégeket. Az est sztárjai az új kollekció látványos modelljei voltak, legfőképp a „no pants look” trendjét közvetítő harisnyanadrágok flitteres alsóneművel párosítva. A szezon meghatározó mintái: geometrikus, virágos, állatmintás és hálós harisnyák is kiemelt szerepet kaptak, illetve az új szuperfényes termékek!
Az egyik legfőbb show elem a „Leg Runway” volt, ahol a Calzedonia által korábban a milánói „Legs Casting” során kiválasztott hölgyeket láthattuk, nemzetközi feltörekvő modellekkel kiegészülve.
Kevin Vives (@viveskevin), a világhírű művész – aki olyan előadókkal dolgozik együtt, mint Celine Dion, Justin Bieber és Kylie Minogue – bemutatta „tükörgömb” koreográfiáját és tükrös diszkógömbök körül táncolva kápráztatta el a jelenlévőket.
Az igazi pódium performanszok szakértője, Camille Tremblay (@cammmt) műsora fergeteges volt, ráadásul a művészi és fantáziadús jelmeztervező, Sasha Frolova (@sashafro) szoborhatású jelmezeinek színpadias látomásaival párosult.
A Calzedonia több mint 570 olaszországi kiskereskedelmi üzlettel járul hozzá a márka nemzetközi csillogásához, amely a legwear univerzum vezető szereplője: 55 országban van jelen, több mint 2150 kiskereskedelmi üzlettel és 33 országban működő e-kereskedelmi csatornával. A külön az eseményre készülő Exclusive Edition termékek kizárólag a kijelölt üzletekben és online vásárolhatóak meg.