Egy rohanó világban a SENSES AT EASE arra hív, hogy lassítsunk – és öltözzünk tudatosan.
A szezon hangulata ruhákban
A kollekciót finomság, lágy szabásvonalak, kellemes tapintású anyagok és a természet ihlette, visszafogott színpaletta határozza meg – meleg bézsek, puha pasztellek, klasszikus földszínek olvadnak egybe. Nem a trendeket követi, hanem túléli őket és egy letisztult irányt képvisel.
A kollekcióban találunk könnyű lenből készült szetteket, elegáns, mégis kényelmes viszkózblúzokat és klasszikus, organikus pamutpólókat – mind olyan darab, ami együtt lélegzik viselőjével. Olyan ruhák ezek, amelyeket nemcsak hordani lehet, hanem velük együtt élni.

A SENSES AT EASE a nyugalomról és az egyensúlyról szól
„A SENSES AT EASE a nyugalomról és az egyensúlyról szól” – mondja Nuria Bordas, a TATUUM fenntarthatósági vezető tervezője. „Olyan anyagokat választottunk, mint az európai len, a tanúsított LENZING™ ECOVERO™ viszkóz és az organikus pamut – mind lélegző, kellemes tapintású és környezetbarát textíliák.”
Természetes fenntarthatóság – időtálló tervezés
A kollekció a TATUUM több mint 30 éves hitvallását tükrözi: hogy a divat lehet egyszerre szép és felelős. A márka mindig is a minőségre és a tartósságra helyezte a hangsúlyt, így nem véletlen, hogy vásárlóinak több mint 75%-a visszatérő vendég, ami önmagában is bizonyítja, hogy az időtálló ruhák közösséget teremtenek.
„A valódi felelősség a divatban ott kezdődik, hogy tartós darabokat alkotunk” – mondja Paweł Kapłon, a TATUUM vezérigazgatója és tulajdonosa. „Az időtállóság legalább 40%-ban hozzájárul a fenntarthatósági törekvésekhez. Ezért nálunk minden részlet számít – a szövetektől kezdve egészen a legapróbb kidolgozásig.”

A kollekció a TATUUM több mint 30 éves hitvallását tükrözi
Több mint ruha – elköteleződés a hosszú élettartam mellett
A körkörös divatot támogatva a márka bevezette a TATUUM LongLife+ programot, amely meghosszabbított garanciát és javítási lehetőségeket kínál a hűséges vásárlóknak. Ez nem csupán kedvezmény, hanem elköteleződés is: a ruhákról való gondoskodás új értelmet kap.
Emellett a márka elindítja a TATUUM LONGEVITY FOUNDATION alapítványt, amely innovatív és oktatási projekteket támogat majd a ruhák életciklusának meghosszabbítására. Az alapítvány együttműködik a Magyar Képzőművészeti Egyetemmel és a Textilmúzeummal, hogy tudatosabb jövőt teremtsen a divat területén.
„Szeretnénk új mércét állítani a hazai piacon” – teszi hozzá Kapłon. „Legkésőbb három éven belül szeretnénk Magyarország vezető tudatos márkájává válni, és európai szinten is meghatározó szereplőként jelen lenni.”

A SENSES AT EASE kollekció már elérhető a TATUUM üzletekben
A SENSES AT EASE kollekció már elérhető a TATUUM üzletekben és online a www.tatuum.com oldalon.
Fotó: TATUUM