A Dove kutatásai eddig is egybehangzóan bizonyították, hogy a nők önmaguk legnagyobb kritikusai. A hölgyek mindössze 4%-a tartja magát vonzónak, és Magyarországon a helyzet még elkeserítőbb, hazánkban a nők mindössze 1%-a tartja magát gyönyörűnek. A márka az elmúlt hónapban is végzett egy globális felmérést, közel 8000 nőt kérdeztek meg arról, hogyan viszonyulnak saját tükörképükhöz. Az eredmények az eddigi felmérésekhez hasonlóan elszomorítóak; a „Tükrök” kutatás legfőbb tanulságai szerint a nők 90%-a rosszul érzi magát, amikor a tükörbe néz, pedig átlagosan naponta ötven percet töltenek tükör előtt, reggel a fürdőben, kirakatok előtt, visszapillantó tükrökben, liftekben.
A „Tükrök”-kutatás eredményei is arra ösztönözték a márkát, hogy a 2014-es év folyamán az eddigieknél is többet tegyen azért, hogy a nők azt lássák meg magukban, ami szép, ne pedig arra fókuszáljanak, amit kevésbé csábosnak gondolnak. Ennek érdekében a Dove videofilmekkel, rendezvényekkel, kiállításokkal és konferenciákkal is arra próbál rávilágítani, hogy az egészséges önbizalom az egyik kulcsa boldogságunknak, és önbizalmunk visszaszerzéséért elsősorban nekünk kell mindent elkövetnünk.