Antwerpen egyik legimpozánsabb rendezvényközpontja, egy szépen felújított, egykori ipari csarnok adott otthont a különleges divatbemutatónak. A program első részében egy elegáns nappali szobának berendezett térben, kényelmes kanapékon, kávé és sütemények mellett ismerkedhettek meg az újságírók a legújabb C&A-darabokkal. A modellek a nézők között járkáltak, így mindenkinek lehetősége volt közelről megszemlélni a finom alapanyagokat, izgalmas szabásvonalakat, érdekes mintákat. Az idei őszi–téli kollekció nagyszerűen tükrözte a márka legfőbb üzenetét: minden nő – életkortól és mérettől függetlenül – megérdemli, hogy szépnek érezze magát.
Ezután a vendégek hátramehettek a backstage-be, ahol a tervezők részletesen bemutatták a legfontosabb darabokat, és meséltek a tervezés folyamatáról is. Érdemes volt kézbe venni a ruhákat, a finom kasmír-, pamut-, csipkeanyagok tapintása mindenkit meggyőzött arról, hogy az alapanyagok minősége mennyire fontos a márkának.
A program zárásaként egy szenzációs hírt jelentettek be: a C&A a világ első arany fokozatú Cradle to Cradle TM tanúsítvánnyal rendelkező pólóit vezette be a piacra. A pólók kétféle fazonban és 17-féle színben kaphatók, melyek a C&A első „körforgáson alapuló kollekcióját” alkotják. Ezeket a termékeket újrafeldolgozásra és újrahasznosításra tervezik, 100%-ban organikus pamutból készülnek, előállításuk társadalmi és környezetvédelmi szempontból is felelős módon történik. A pólók elengedhetetlen részei a stílusos ruhatárnak, ugyanakkor mérföldkövet jelentenek a fenntartható jövő felé vezető úton.