Dan Martensen fotóművész különleges pillanatokat örökít meg Jeanne Damas, Veronika Heilbrunner, Pernille Teisbaek, André Saraiva, Justin O’Shea és Shuhei Nishiguchi életéből olyan nagyvárosokban, mint London, Tokió, Koppenhága és Párizs.
A Mango elindítja új #BEanICON kampányát, mely az egyediség értékét helyezi középpontba. Ebben a szezonban a márka a közösségének még szorosabb bevonására törekszik, amihez az új kampány arcaiként összesen hat divatikont, influencert és kreatív szakembert választott ki.
A különböző irányzatokhoz igazodva a kampány egyenként mutatja be a Mango 2019. őszi-téli kollekciójának darabjait, melyek a leginkább illenek az adott környezethez. Ezt domborítja ki a kampány üzenete is: globális világunkban minden stílusnak jut hely – korlátok nélkül. A kampány egyúttal a márka hitvallását is tükrözi, és a kollekciók segítségével saját stílus kialakítására ösztönöz.
A kampányban három női szereplő jelenik meg: Jeanne Damas, Veronika Heilbrunner és Pernille Teisbaek, akik összetéveszthetetlen ugyanakkor nagyban különböző stílusukkal a szülővárosuk jellegzetes irányzatait jelenítik meg. Jeanne már számos Mango kampányban szerepelt, és a szívében élő Párizs hangulatát mutatja be „très chic” stílussal, mely kifinomultságot kölcsönöz az őszi daraboknak. Veronika Heilbrunner, aki nem véletlenül tartozik a #Mangogirls közösségbe, meghökkentő kombinációkat ajánl minden napszakra, és azt üzeni, hogy a szabályok arra valók, hogy áthágjuk őket. Pernill összeállításait a skandináv minimalizmus ihlette: a mindennapos viseletet célozzák, és tökéletes választást jelentenek minden helyzetre.
Jeanne Damas
Pernille Teisbaek
Veronika Heilbrunner
A férfi kollekción keresztül három nemzetközi híresség mutatja meg, hogy nem létezik lehetetlen kombináció. André Saraiva, meghatározó graffitiművész – aki az André x Mango Capsule kollekcióban is a Mango Man partnere – szívesen vegyíti a nemzetközi divatirányzatokat. A divattervezőként és Veronika Heilbrunner partnereként egyaránt ismert Justin O’Shea bemutatja, hogyan lehet megmenteni az üzleti öltözködést az egyhangúságtól. A tetoválásainak és ironikus gesztusainak köszönhetően Justin a divatvilág ikonikus alakjává vált. Shuhei Nishiguchi, divatigazgató és street style képek rendezője, pedig sajátos szemléletével álmodja meg a modern férfi ruhatárát.
André Saraiva
Justin O’Shea
Shuhei Nishiguchi
Az ismert fotóművész, Dan Martensen a szülővárosukban készített képeket a hat hírességről, hogy bemutassa az életüket, a környezetüket és az inspirációikat. London, Koppenhága, Tokió és Párizs pedig tökéletes helyszínt kínálnak ehhez a törekvéshez.
Infó: shop.mango.com/hu
Nézd meg a galériánkat!
Promóció