A svéd Hennes&Mauritz cég – fennállása óta – először egy fiatal bloggerlánnyal, Elin Kling-gel terveztetett mini kollekciót. Elin 2007-ben indította blogját, amely mára egyike a svéd divatipar legsikeresebb vállakozásainak.
Az eleddig celebeket illetve designereket felkérő H&M most először veszi ki részét a divatbloggereket övező egyre nagyobb, divatiparon végigsöprő kultuszból. Az eddigi kollaborációkban Madonna, Rei Kawakubo és a Comme des Garcons, Stella McCartney, Karl Lagerfeld, Matthew Williamson vagy Roberto Cavalli neve csenghetett ismerősen.
A korábbi kollekcióktól eltérően Elin ruháit csak Svédországban árusítják, és az eladásokból származó bevétel 10%-át jótékony célokra ajánlják fel. A február 3-án a boltokba kerülő darabokat magán Elin-en fotózták be; a kollekcióra a letisztult, modern, minimalista hangulat jellemző, nyers, bohém részletekkel.
(forrás: fashion.telegraph.co.uk)