Már Tarantino Ponyvaregénye és Kill Billje óta tudjuk, mennyire fontos a megfelelő zene megválasztása egy filmnél – nemcsak aláfestének kíváló, de marketingfogásnak sem utolsó. Ha ehhez még hozzávesszük a fiatal vásárlók/nézők „bevonzásának” lehetséges fogásait, ismételten csak a zenéhez lyukadunk ki.
Hasonló reklámstratégiákat alapul véve indította el tavaly Burberry Acoustic néven a brit divatház zenei kezdeményezését -hitvallása pedig nem más, mint olyan fiatal brit csapatok, zenészek támogatása, akik közel állnak a Burberry életfelfogásához.
Az oldalon számos videó található, amiken feltörekvő együttesek, zenészek, énekesek adják elő számaikat, a kezdeményezés nevéhez híven akusztikusan; a kertekben, hátsó udvarokon, utak mentén zenélő fiatalokat pedig tetőtől-talpig Burberrybe öltöztették! Az árukapcsolásnak sem utolsó projekt videóit folyamatosan töltik fel nemcsak a burberry.com-ra, hanem annak saját Facebook oldalára is.
Pár kép egy divatanyagból, ahol a Burberry Acoustic zenészei pózolnak – természetesen Burberryben 🙂
Ízelítőnek pedig egy rövid videó:
Ha szeretnénk megismerni a brit popkultúra lehetséges leendő sztárjait, kattintsunk és hallgassunk meg pár számot!
(képek: blackbookmag.com, video: burberry.com)