Könyvet tudnánk írni a márkás kézitáskák hamisításának történelméről, azokról akik terjesztik, azokról akik megveszik és hordják, és azokról akik „vadásszák” és megbüntetik. Nem gondoltuk, hogy bármi új felbukkanhat még a hamisítvány piacon, mint a nem létező formájú Louis Vuitton táskák, a fejre állított logók, és társai. De úgy látszik a fekete piac fantáziája határtalan, ugyanis a legújabb őrület a hamisított luxus papírzacskó!
Különleges érzés lehet végigsétálni a városon egy ropogós Chanel, vagy Dior papírtáskával, amiben ott bújkál egy új luxus szerzemény. Valószínűleg így gondolták a hamisítványok készítői is, akik hasonló élményt kínálnak, csak a luxus tartalom nélkül. Egyre nagyobb kereset van ugyanis a legnagyobb márkák vásárlás mellé járó papírszatyrára. Ha pedig kereslet van, akkor a kínálat is egyre szélesebb. Egyes bátor próbálkozók még attól sem riadnak vissza, hogy nyíltan az Interneten árusítsák a termékeiket.
(Képek forrása: elitechoice.com, treehugger.com)