Az első idei WAMP-on mutatkoznak be a magyar tervezők által megálmodott, limitált szériás Heineken alumíniumpalackok. Hitka Viktória képzőművész, Nagypál Dorottya üvegtervező, Tomcsányi Dóri divattervező, Flanek Péter és Kiss Miklós grafikusok működtek együtt a holland sörmárkával, hogy új formába öntsék a „The Future” névre keresztelt palackot.
A Heineken 2011 decemberében dobta piacra a Limited Edition multipacksorozatot, amely négy, egyedi grafikával ellátott alumíniumpalackot tartalmaz. Az egyik a legelső Heineken-palackdizájnt viseli, a második szintén a múltba kalauzol, a harmadik palack a jelent szimbolizálja, a negyedik pedig a jövőbe repít. Ez utóbbi az a bizonyos „The Future”, amelynek tervezésébe egy Facebook-alkalmazáson keresztül lehetett bekapcsolódni. 2012 márciusában a holland márka 140 éves évfordulója alkalmával hull le a lepel a nyertes palackról, amelyet limitált kiadású ajándékcsomagban fognak árusítani decembertől.
A Heineken és a WAMP ezzel a versennyel párhuzamosan gondolta ki, hogy teret ad a magyar tervezőknek is, így kapott lehetőséget az öt művész, hogy megálmodja a Heineken-palackok új ruháját. Aki kilátogat a vasárnapi vásárra, biztosan nem megy el szó nélkül a dizájnerpalackok mellett, ugyanis kétméteres modellek formájában kerülnek kiállításra.
Időpont: 2012. február 12.
Helyszín: Millenáris Park, B. épület
Korábbi bejegyzéseink az ásványvizes és az üdítős palackokról.
Szöveg: Gönczi Petra