Kedves emléket ébreszthet bennünk a Louis Vuitton idei tavaszi/nyári kollekciójának kampánya, amihez gyerekkorunk egyik kedvenc játékát, az öltöztethető papírbabát használták fel.
A francia divatház a márka szezonális és ikonikus prét-a-porter ruháiból és táskáiból, – mint a LV Epi Leather Alma vagy a LV Speedy – készített különböző összeállításokat, melyek a babákkal együtt letölthetőek a cég honlapjáról.
A kampány vegyes fogadtatásra talált, a piaci szakértők szerint a Louis Vuitton ezzel nem nyit új utat a tehetős vásárlók felé, míg Ron Kurtz, az American Affluence Research Center, luxusipari kutatócég elnöke szerint ez a kezdeményezés egy új és kreatív megoldással célozza meg az érdeklődőket.
Ha kíváncsiak vagyunk, hogy kinek van igaza, vagy csak kedvet kaptunk egy kis múltidéző babázásra, látogassunk el a Louis Vuitton honlapjára.
Szerző: Máder Ágnes
Fotó forrása: Louis Vuitton