Michelle Phan, beauty blogger
1. Legyen továbbadható történeted!
Olyan videót készítesz, amit bárki megoszthat másokkal? A legnépszerűbb YouTube csatornatulajdonosok videót gyakran a barátaik és rajongóik kürtölik világgá.
2. Légy közvetlen!
A legsikeresebb YouTube beauty sztárok közvetlenül, természetesen és hitelesen beszélnek a kamerába. Beszélgess a közönséggel – hadd érezzék, hogy tényleg a barátjuk vagy!
3. Beszélgess és beszéltess!
Ne feledd, hogy a YouTube kétirányú utca! A top beauty guruk közül jónéhányan megkérdezik a közönséget, mit szeretnének látni legközelebb.
4. Légy megbízható!
A közönséged számára fontos, hogy kiszámítható legyél! Sokan a hét meghatározott napján jelentkeznek új videóval, pont, mint egy TV-műsor.
5. Legyen célod!
Hasznos belegondolni, hogy kit célozz meg a videóddal. Gimnazistákat, egyetemistákat? Inkább nőket? Ha ezeket tudod, sokkal könnyebben tudsz érdekes videókkal jelentkezni.
6. Mi működik és mi nem?
A forma, amit választottál fenntartható, vagy csak egyszeri? Ha megütöttél egy szintet, tartani is tudod azt? Érdemes végiggondolni, hogyan nézzen ki a csatornád és onnan visszafejteni ennek feltételeit.
7. Légy könnyen megtalálható!
Nézz bele a naptárba, hogyan milyen ünnepek jönnek és ezzel kapcsolatban mi érdekelheti az embereket.
8. Légy érthető!
Olyan videód van, amit bárki bárhol megnézhet? Fontos, hogy olyan videókat készíts, amelyek az első másodperctől érdekesek anélkül, hogy más videókra kellene kattintani.
9. Egyedül nem megy
Tudsz más YouTube csatornatulajdonossal vagy bárki mással közösen videózni? A közös munkával könnyen tudsz nagyobb közönséged meghódítani, főleg ha a partnered közönsége hasonló a tiédhez.
10. Higgy magadban!
Ha szívvel-lélekkel hiszel abban, amit csinálsz, akkor saját magadat inspirálod. Ha igazán lelkes vagy, akkor a közönséged is látja rajtad, alig várod, hogy új videóba kezdhess.