Ilyennek láttuk a Gucci új sminktermékeit közelről

2014. október 07.
A milánói divathéten debütált a Gucci szépségápolási vonala, amit bloggerünk, Magdi élőben megcsodálhatott és most nektek is mesél róluk egy kicsit.

Mindig izgalmas, amikor egy új márka jelenik meg szépségápolási piacon. Nem is kérdés, hogy a Gucci hova pozícionálja magát, hiszen egyértelműen a luxust képviselik. Szerintem nagyon jó döntés volt meglépniük ezt, hiszen a divat elválaszthatatlan a szépségápolástól, aki pedig a Gucci világát szerette eddig, az nagy valószínűséggel a kozmetikumaira is fel fog figyelni.

Egy videó is készült a kampányhoz, nézzétek meg, szerintem remekül átadja a márka filozófiáját:

Természetesen komplett termékpalettát állítottak össze a rajtra, vagyis a szemhéjpúdereken keresztül, a körömlakkokon át az ecsetekig mindent megtalálunk egy helyen, ha szeretnénk talpig Gucciba burkolni magunkat. Az árnyalatokkal merészen bántak, szerencsére nem csak a finom földszínek kaptak helyet a kollekcióban, de a bővebb színskálát a galériában találjátok!

A luxusnak persze ebben az esetben is kemény ára van, de első próbálgatásra nagyon jónak tűntek, és azt szerintem mondanom sem kell, hogy a csodás csomagolás miatt igazi élmény kézbevenni őket.

Hogy vajon Magyarországra mikor érkezik, az még kérdéses, de legalább egy évet kell várnunk rá. Külföldöm már természetesen több helyen kapható, érdemes vetni rájuk egy pillantást, ha kiszúrjátok valahol.

Magdi