A 69 éves színésznő a L’Oréal Paris egyik legújabb arca, akit a márka tévés reklámjaiban február 5-től láthatunk majd a képernyőkön keresztül.
„Fiatal színésznőként nagyon sokat aggódtam a szépségem miatt, féltem az öregedéstől, mint minden nő – de ez alól szerintem a férfiak sem kivételek. Az öregedés egyik előnye, hogy meglátjuk a dolgok lényegét….’ – mondja Helen Mirren, aki azt állítja, már a szépség szót sem szereti.
„Nagyon sok esztétikailag is szép ember van a földön, vegyük csak például David Beckhamet, aki elképesztően jóképű – viszont, léteznek olyan emberek, akik nem kimondottan gyönyörűek, de rendkívül vonzó a személyiségük, az energiájuk és a belőlük áradó ragyogás miatt – épp ezért legszívesebben beszüntetném a ‘szépség’ szót.” – mesélte a színésznő, aki azt mondja, nagyon meglepődött, hogy a L’Oréal Paris őt kérte fel reklámarcának.
Egyébként nem Helen az egyetlen a korosztályából, aki szépségkampányban tündököl, hiszen az idei luxuskampányokban különösen népszerű idősebb nőket szerepeltetni: a Dolce&Gabbana, a Céline, a Saint Laurent mind 60 év feletti nőket szerződtetett tavaszi-nyári rekámjához.
„Megtisztelőnek érzem, hogy a márka rajongójaként hitelesen képviselhetem a céget. Imádok sminkelni, a világ minden tájáról vásárolok új rúzsokat, új szempillaspirálokat, ezért izgalommal tölt el, hogy a L’Oréal Parist képviselhetem.”