Hogy telnek a hétköznapjaid, mit csinál pontosan egy lifestyle director?
Elsősorban üzletmegnyitókra utazom, kapcsolatban vagyok a sajtó munkatársaival, a vásárlókkal, az influencerekkel. Ez a márka valójában egy kis darab Londonból, amit igyekszünk eljuttatni a világ minden pontjára. Szeretnénk, ha ez a fajta brit örökség a megfelelő üzenet formájában, megfelelő csatornákon jutna el, amikor megnyitjuk az üzletet. Akár Torontóban, Tokióban vagy Budapesten vagyok, fontos számomra, hogy ezeket az alapelveket átadjam az üzletben, hogy a filozófiánk érvényesüljön. Emellett a nemzetközi csapattal folyamatosan kutatjuk az új hozzávalókat egy-egy új illathoz, tesztelünk, ötletelünk a kampányokon és újdonságokon. Meglehetősen globális munkám van, nagyon szerencsésnek mondhatom magam, hiszen több mind 55 országban megfordultam már.
Gyönyörű kampányanyagaitok vannak, inkább művészetnek mondanám, mintsem reklámnak…
Érdekes, hogy tudatosan nem készítünk reklámokat, ugyanakkor adunk a megjelenésre és a minőségre. Nemrég fotóztunk Tim Walkerrel, és választottuk a márka IT girl-jének Poppy Delevingne-t, aki New Yorkban és Los Angelesben képvisel bennünket.
Mi a legkevésbé megszokottnak számító hozzávaló, amely belekerült egy Jo Malone Londonparfümbe?
Egy igazán brilliáns összetevőről van szó, ez pedig a sült tölgy. 5 évig kellett várnunk az engedélyre, hogy megkapjuk és kizárólag mi használhatjuk. Ribizlivel csodás elegyet alkot.
A Jo Malone-nál megtehetjük, hogy különböző parfümökből, személyreszabottan állíthatjuk össze a saját, egyéni illatunkat. Miből merítettétek az inspirációt?
Az illatkombináció az elsődleges védjegyünk, kezdetektől fogva csináljuk, és éppen ez különböztet meg minket a többi márkától. Nálunk kettőtől akár 7 illatig is választhatsz, amelyet aztán egyszerre használhatsz és fújhatsz magadra. Viselheted, akár egy ékszert. Ha rózsa illatú a hajad, mért ne lehetne frézia a csuklódon?
Mi a kedvenc Jo Malone London illatod?
Különböző családok vannak nálunk, de az én kedvencem, a fűszeres illatcsalád. Levendula, gyömbéres liliom, egészen maszkulin, mégis hozzám ez áll a legközelebb.
Honnan lehet tudni, ha egy parfüm számunkra az igazi?
Ha betérsz egy Jo Malone London üzletbe, illat stylistjaink egyfajta aromautazásra hívnak. Több ezer illatot tapasztalunk meg életünk során, de ennek csak a felét jegyezzük meg. Sok vásárlónk csak egy bizonyos terméket használ, mert az a kedvence, de idővel már nem érzi többé a megszokás miatt. Mindig javasoljuk, hogy legyünk merészek, próbáljunk ki új illatokat és legyünk bátrak! Hiszen szerintünk nincs jobb annál, mint amikor nem tudják megmondani, mit viselünk pontosan, így még titokzatosabbak lehetünk.