@sugarbearhair
A sztárok és influencerek közösségi média felületein valóságos medveinvázió van az utóbbi időkben. A SugarBearHair nevet viselő apró medvékkel pózoló hírességek száma napról napra szaporodik, és állítólag nem csupán az amerikai márka kiváló marketingtevékenységnek hála (amit persze #ad formában maguk a celebek is megosztanak).
Az electric blue árnyaltban pompázó hajnövesztő macikra a szépségszakma is felfigyelt, írt róla már az amerikai Marie Claire, de tesztelte az E! Style szerkesztői csapata is, rengeteg kisebb-nagyobb hírnevű bloggerrel egyetemben.
Fotó: Profimedia
Mi a siker titka?
A vegán, zselatin-, tej- és gluténmentes cruelty-free hajvitamin 2016 óta a legnagyobb mennyiségben értékesített hajvitamin a világhálón, és ami azt illeti, tényleg nagyon szépen ki lett találva – messze nem csak az előnyös, filmvászonra és mesékbe külső miatt. A gumitablettákat ugyanis megtömték csupa, a haj egészségét elősegítő vitaminnal (például főként A, de C, D, E, B-6, B-12 vitaminokkal is, folsavval és sok egyéb mással), nem beszélve a fő összetevőről, a biotinról (főleg haj, bőr, köröm, vércukorszint, mentális funkciók terén alkot nagyot), de emellett a bogyós gyümölcs ízekre is figyeltek.
Az eonline.com amerikai bulvár hírportál szépségszerkesztője szerint sok zselés vitamintabelettával ellentétben még „desszertnek is elmegy, ráadásul mű utóíze sincs”, csak győzzük nem túllépni az ajánlott napi 2 tablettát… Az amerikai Marie Claire szerkesztőjének, Lauren Valentinek az értékítélete szerint „egységesebb, fényesebb, lágyabb, hosszabb és kevésbé száraz, szálkás” lett a haja egy kúra után.
Belülről szépítkező sztárok&influencerek
A szervezetet, pontosabban a haj egészségét, és valóban gyors növekedését belülről támogató elv úgy tűnik, működik, legalábbis a figyelemfelkeltő, szerethető mackók képében. Nem csupán gondosan összeválogatott, hajgyökereket (és a visszajelzések alapján a körmöt, hajbőrt is) tápláló vitaminok kombinációja, hanem az ízek is nagyon rendben vannak.
Ami külön biztató, hogy az aktuális „mentes” szépségipari trendeknek is megfelel. Vagyis glutén-, szójamentes, vega, és még állatkísérletek sem kellettek a kifejlesztéséhez. A SugarBearHair jelenség terjedésében pedig olyan neveket, pontosabban arcokat láthatunk posztokban felbukkanni – főleg az Instagram beautyaddict szekciójában – mint szinte a teljes Kardashian-klán (Khloé, Kourtney, Kylie és Kim), de ott sorakozik a Tiffany-kék színű macirajongók táborában Vanessa Hudgens színésznő és Emily Ratajkowski színésznő-modell is. A sokmilliós, százezres követősereggel rendelkező influencerek körében még jobban terjed a medveláz, olyan „bjutiszektoros” nagyágyúk Instagram-falán láthatjuk felbukkanni őket, mint @eleanorj92, @saffronbarker, @jaydepierce és @kaylahadlington.