Úgy tűnik, Katy Perry-nek mindez nem csak egy újabb munka, hiszen az énekesnő ruhatárát hosszú évek óta színesítik a brand darabjai.
„A H&M volt az egyik első olyan üzlet, ahonnan elkezdtem kialakítani a saját stílusomat. Ennyi év után is szívesen viselek H&M-es darabokat. Az egyik ok, ami miatt szeretem az ünnepeket, hogy lehetőségem van arra, hogy az ünnepi hangulatnak megfelelően és mégis kényelmesen öltözzek fel, amit pénztárcától függetlenül a H&M mindenki számára lehetővé tesz. Már alig várom, hogy mindenki megismerje azt a világot, amit Jonas Åkerlunddal és Dan Jacksonnal hoztunk létre.” – mondta Katy Perry.
A márka választása érthető, hiszen az énekesnő rengeteg „leggel” dicsekedhet. Katy Perry volt a világon az első előadó, aki túllépte a 75 milliós digitális letöltést, és a legtöbb – 72 millió – követővel rendelkezik a Twitteren. Ráadásul ő az egyetlen női előadó, akinek ugyanarról az albumról 5 száma is vezette a Billboard slágerlistát („California Gurls”, „Teenage Dream”, „Firework”, „E.T.” és a „Last Friday Night”), illetve az egyetlen előadó a világon, akinek két videója is („Roar” és a „Dark Horse”) 1 milliárdos nézettség felett jár a Vevo-n. Jelenleg a Prismatic nevű világkörüli turnéjával járja Európát, Ázsiát és Dél-Amerikát.