Ez a mostani nem az első kollaborációd a Triumph márkával. Hogy kezdődött az együttműködésetek?
Korábban már dolgoztunk együtt egy Instagramos fehérnemű fotózáson, és a Triumph 2016-os tavaszi-nyári fürdőruhakampányában is. Szerintem a fehérnemű nagyon intim, különleges ruhadarab, amit elsősorban a magad örömére viselsz. Ezért kell igazán szeretned, számomra pedig ezért is fontos hűnek maradnom ahhoz a márkához, amelynek kreációiba egyszer már beleszerettem. Ez az első „valódi” fehérnemű kampányom, szóval nagyon izgatott vagyok, hogy megoszthatom a végeredményt a követőimmel.
A „Find the One” kollekció lényege, hogy megtaláljuk a hozzánk leginkább passzoló fehérneműt. Számodra milyen a tökéletes darab?
Az biztos, hogy nem bőr! Általában inkább klasszikus színekhez vonzódom – fehér, fekete, testszínű, többnyire egy- vagy kétféle stílusban. De ez a kampány teljesen megváltoztatta a különböző fazonokhoz való hozzáállásom! A fotózáson teljesen beleszerettem az alakformáló darabokba! Meglepett, hogy annyira tetszett a Magic Boost széria, különösen a földszínű, szürkés Life up és a Mars-vörös Magic Boost Push up melltartók. Többnyire nem viselek push up melltartókat, mert eleve dúsak az idomaim, de ezekben tényleg fantasztikusan éreztem magam.
A nők gyakran fontosabbnak tartják, hogy egy fehérnemű mutatós legyen, mint azt, hogy kényelmes. Mit javasolnál azoknak a nőknek, akik a tökéletes fehérneműt keresik?
Nagyon fontos, hogy megtanuljuk szeretni és megbecsülni a saját testünket, és csak azután álljunk neki a fehérnemű próbálásának. Így könnyebben találunk olyan fehérneműt, ami kényelmes, illik az alakunkhoz és biztosan gyönyörűen is mutatunk majd benne.
A kampányfotók modernek és szexisek, mégis áthatja őket a klasszikus elegancia. Milyen élmény volt számodra a fotózás?
Nagyon izgatott voltam, hogy együtt dolgozhatok a Triumph márkával, és hogy a saját személyiségemet is belecsempészhetem a képek esztétikai világába. A fehérnemű minden nő testén másképpen mutat, számomra ez a fotózás lehetőséget adott, hogy megmutassam a játékosabb, romantikus és nőies oldalamat. Az ikonikus Amourette-hez egy hétköznapi „sztorit” választottunk, ahol csak úgy lődörgök otthon, mielőtt elindulnék, míg a Magic Boosthoz már szexisebbre vettük a stílust. Ezek a képek tökéletesen mutatják meg a személyiségem különböző oldalait, és annak is nagyon örültem, hogy Londonban fotóztunk, nagyon élveztem a város sokarcúságát és gazdag történelmét.
Szerinted a szép fehérnemű inkább a női vagy inkább a férfi tekinteteknek készülnek?
Szerintem a szép fehérneműnél fontosabb az önbizalom, ezért én azt gondolom, hogy az általam viselt mutatós fehérnemű elsősorban inkább magamnak szól, mint bárki másnak. Ezért vonzottak különösen az Amourette 300 darabjai, mert azokban elképesztően önazonosnak érzem magam. Nagyon fontos, hogy jól érezd magad abban, amit a ruha alatt viselsz, épp ezért szerintem minden nő csak szuperül járhat egy jól illeszkedő, szép fehérneművel.
A kollekció darabjai között rengeteg a különféle stílus, szín és textúra – te milyen fehérneműt viselsz legszívesebben a hűvösebb napokon?
Szeretem rétegezni a nagy kötött pulóvereket és a finom anyagokat. Nem tudom elképzelni az outfitemet szép fehérnemű nélkül – mindig kell valami csipkés, valami nőies, pont, mint az Amourette a 2016-os őszi-téli kollekció „dust” névre keresztelt homokszínű árnyalatában. A legfontosabb, hogy találjak olyan fazonokat és színeket, amiket kényelmesnek és mutatósnak érzek a vastag kötött holmik alatt is, ezért szeretem az Amourette 300 klasszikus, csipkével díszített merevítős melltartóját is: romantikus, puha és nőies – remek kontrasztban áll a súlyos téli anyagokkal.
Melyik a kedvenc darabod a kollekcióból?
Nagyon nehéz választani! Egészen biztosan a kedvenceim között van az Amourette 300 alkonyat kék darabja, vagy a merevítős homokszínű melltartó, ami csupa finom csipke. Ezekben nagyon nőiesnek érzem magam.
A galériáért kattints a képre!