Fotó: Profimédia -Red Dot
Abszurdnak tűnik, de miután Kylie Jenner bejelentette, hogy eléggé ráunt már a Snapchatre, hatalmasat zuhantak a közösségi médiás oldal részvényei. Most tovább folytatódik a lejtmenet az applikáció számára, nemrégiben ugyanis sikerült egy olyan „poént” elsütniük, amire Rihanna és teljes rajongótábora is eléggé felkapta a vizet.
A Snapchat egyik reklámában „inkább ez vagy az” jellegű kérdéseket tettek fel az app használóinak, például azt is, hogy „Inkább megpofoznád Rihannát, vagy inkább behúznál egyet Chris Brownnak?” Ez a kérdés persze alapvetően is elég problémás, de különösen az, ha figyelembe vesszük, hogy Chris Brown 2009-ben úgy megverte az akkor vele járó Rihannát, hogy letartóztatták és közmunkára ítélték.
A Snapchat persze elnézést kért Rihannától és hangsúlyozta, a kérdés csak egy az oldalukon futó reklámban bukkant fel, nem saját agyszüleményük. Ez azonban nem győzte meg Rihannát, aki egyrészt azt nyilatkozta, „szívesen mondanám, hogy csak ostobaság volt, de tudom, hogy nem vagytok ennyire hülyék”, másrészt megkérte rajongóit, hogy töröljék az applikációt.