Zendaya teljesen átalakult a svájci On márka legújabb kampánya kedvéért. Új külseje ráadásul üzenetet is hordoz, mint kiderült.
A világűrbe kalauzol el bennünket Zendaya retró hatású, pixie fazonú frizurája, mely frufruval keretezi arcát és remekül áll neki. A kampány sci-fi ihletésű hangulatához egy filmtrailer is készült, mely a barátságot, a bátorságot és a komfortzónából való kilépést ünnepli.
A projektet Zendaya régi stylistja, Law Roach és Nadia Lee Cohen vizuális művész álmodták meg. „Imádtam az Onnal dolgozni, hogy ilyen kreatív és váratlan ötletet keltsünk életre. A Nadiával való közös munka különleges energiát hozott, Law-val együttműködni pedig most is hatalmas élmény volt, mint mindig” – osztotta meg a színésznő.
A kampány világűrbe álmodása egyúttal tisztelgés a történelmi jelentőségi utazás előtt is, melyen a héten Katy Perry vett részt. A kizárólag nőkből álló legénység az NS 31 nevű küldetés során utazott az űrbe és 11 percen át tartott.
Az utazás alkalmával Katy Perry a What a Wonderful World című dalt adta elő, és egy margarétát is magával vitt. Ezzel egyrészt kislánya, Daisy előtt tisztelgett, másrészt pedig a Föld törékenységét kívánta szimbolizálni.
A küldetés célja nem csupán az űrturizmus népszerűsítése volt, hanem az is, hogy inspirálja a nőket és a fiatal lányokat a tudományos és technológiai pályák választására.
Katy Perry pedig elmondta, hatalmas és inspiráló élmény volt számára ez a kaland. Olyan eufóriát érzett, melynél jobbat nehezen tudna bárkinek is ajánlani. Hozzátette, egészen biztos benne, hogy új dalt is ír majd az élményről.
Forrás: InStyle, Fotó: Getty Images