A világhírű divatházak bemutatói korábban csupán a szűk szakmai elitet célozták meg, és az ott felvonultatott ruhák majdnem egy évvel később kerültek a különböző áruházakba. A vásárlók így csak hosszas várakozás után juthattak hozzá a luxus ruhadarabokhoz. Azonban a Burberry példáját követve az idei divathetek során több világmárka felismerte, hogy vevőkörét a divatbemutatókat követően azonnal meg kell szólítania. A Burberry már az idei London Fashion Week bemutatóját megelőzően is posztolt fotókat követőinek, és azt is lehetővé tette, hogy a kifutón látott darabokat a vásárlók a show után azonnal megtekinthessék a márka londoni boltjában.
A Burberry legújabb kollekcióját a korábbiakhoz hasonlóan ebben az évben is az erre a célra felépített exkluzív épületben, a Kensigton Gardensben mutatták be. A bemutatót olyan hírességek tekintették meg élőben, mint Naomi Campbell szupermodell, Mario Testino világhírű divatfotós és Ellie Goulding énekesnő. A brand új kollekciója a The Patchwork nevet kapta. A ruhadarabokat a brit zenei kultúra inspirálta, a tradicionális márkára jellemző motívumokat különböző filteres anyagokkal és élénk színekkel tarkították. Az idén először egyedileg elnevezett, a márka oldalán személyre szabható táskákat is bemutattak a nagyszabású rendezvény során.
A Burberry made-to-order programja által lehetővé vált azt is, hogy a show alatt kiválasztott ruhákat és táskákat a vásárlók személyre szabhassák online, vagy azokat az erre a célra kijelölt Burberry boltokban átvehessék Angliában és a világ más városaiban egyaránt. A brand célja ezzel a kezdeményezéssel az volt, hogy vevőköre a lehető leghamarabb megszerezhesse a legújabb ruhákat és luxus kiegészítőket.
Írta: Ravas Lili