Az olasz designerek által tervezett cipő- és táskamárka tavaly év végén érkezett Magyarországra. A Musette termékei felerősítik a nők eleganciáját és nőiességét, de időtlenséget és elérhetőséget is képviselnek. A Musette a tudatos nő brandje, akinek a fast fashion termékekkel ellentétben igénye van a fenntarthatóságra, mégis megfizethető terméket keres, amely nem utolsósorban önálló design műalkotás is.
A Musetténél minden kollekciót átsző a frissesség, és az újító szellem, amely korábbi értékek újraértelmezése a divat és a design nyelvén. „A SS2016 kollekció a nőiesség új fenségterülete. Inspiráló forrásként Japán, a ’70es évek és a Horvát tengerpart említhető – mondja Cristina Batlan vezető designer. – A termékek új identitást kölcsönöznek vásárlójuknak. Azt a modern nőt szimbolizálják, aki szeretné megerősíteni és kifejezni személyiségét, aki ellenszegül a szabályoknak, és aki élvezi az újra megszerzett szabadságot. Minden darab energiát sugároz, az anyagok kombinációja és az innovatív technológiák (például a fény játékával együtt változó színek) pedig ismét a jövőt idézik meg. Az egyetlen szabály, hogy nincs szabály, csak ösztönös és természetes formák és élmények.”
Az új kollekció termékei öt termékvonalba rendeződve mutatkoznak be, az exkluzív design és a termékek által kínált egyedi élmény mindegyikben megjelenik. Az Idols kollekció szexi és örökérvényű formáival az eleganciára fókuszál, a Freedom vonal modern designja az abszolút szabadságot tükrözi, a Toujour a kényelmes mindennapi városi viselet, az Avantgarde kollekció pedig nevéhez méltón a valódi fashionistákhoz szól. Az új elem a DJ elnevezésű termékvonal, melyet elsősorban az elegáns, kimenős estékre terveztek, sok-sok magassarkúval, mini és borítéktáskákkal, csillogó és fémes textúrákkal, melyek mind a különleges nőiességet hangsúlyozzák.
A lookbookért kattints a képre!
Kapcsolat: www.musette.hu