Iman
A kampány arca hét világszerte ismert személy a divat, a zene és a művészet világából, akik közül Chance, Iman és Suboi az elsők, akik felfednek néhány darabot a KENZO x H&M kollekcióból. A kampányhoz Goude a saját védjegyeként ismert szétvágott stílust alkalmazta, szétdarabolva, majd újra összerakva a fotókat, amelyek így még jobban kifejezik a kollekció gazdagságát és karakterét.
Suboi
Chance
Az első kampányképeket három kulisszafilm is kíséri, amit a svéd Max Vitali rendezett a három kampányarccal, Chance-szel, Imannal és Suboi-jal. A teljes KENZO x H&M kampány október 17-től debütál a hm.com oldalon az összes kampányarccal, Rosario Dawsonnal, Ryuichi Sakamotoval, Chloe Sevigny-vel és Xiuhtezcatl Martinezzel.
A KENZO x H&M kollekció világszerte több mint 250 H&M üzletben és online lesz elérhető november 3-tól.
Nézd meg az Imannal készült videót!