Milyen volt most Berlin, hogy a Fashion Weekre érkeztetek?
Szeretjük Berlint, hiszen egy nagyon nyitott város, rengeteg jó bolttal, nagyon érdekesen ki vannak találva a részletek, és tényleg egy igazán cool közeg.
Volt-e időtök mások divatbemutatóit megnézni, és ha igen, melyik volt a kedvencetek?
Sajnos nem, nagyon zsúfolt volt ez a három nap, minden időnk a fittinggel és az előkészületekkel telt.
Milyen érzés fenn lenni a Style.com-on?
Egyszerűen elképesztő, leírhatatlanul jó érzés volt. Sokszor nézegettük régen a honlapot és mondogattuk, hogy egyszer oda felkerülünk, s amikor láttuk, hogy tényleg megtörtént átrohantunk egymáshoz éjszaka, hogy elújságoljuk egymásnak. Hatalmas volt az öröm.
Mik a további terveitek?
Minél inkább terjeszkedni, kibővíteni a nemzetközi ügynökök palettáját, valamint nagyobb hangsúlyt fektetni a marketingre és pr-ra, s ezzel növelni a ”buzz-t” a márka körül.
Milyen elvárásokkal indultok neki ezek után az évnek?
Szeretnénk nemzetközileg érezhetően szélesebb körben ott lenni és további új ügynököket szerezni. Beléptünk most egy új piacra és kíváncsian, reményekkel telve várjuk a következő lépést.”
Miben volt más ez a kollekció a többivel ellentétben?
Úgy érezzük, hogy ezzel visszataláltatunk a saját hangunkhoz, megtaláltuk a fő csapásvonalat. Ebben a kollekcióban nagyon sok a részlet, a saját minta, különleges szabások vannak, jól hordató, finom anyagokat használtunk. Egyértelműen ezt a vonalat szeretnénk továbbvinni.
A kollekcióról:
„A márkára jellemző karakteres anyaghasználat, hangsúlyos printek és sokrétű anyagkombináció jellemzi a kollekciót. A tervezők korábban már szívesen nyúltak vissza az elmúlt évtizedek magyar divat történelméhez: jelen esetben a gemenci erdő és az abban található, 50-es években épült “Kádár villa” adta a fő inspirációs forrást. Az építészeti, geometriai formavilág találkozott a természetes, lágy vonalakkal.
A márkára jellemző az erős szabászati tudás és háttér, így a testvonalát követő darabok minden kollekcióban megjelennek, ahogy a mostani őszi-téli kollekció alapdarabjai is. A brand legnagyobb erősségei a kabátok és a ruhák, így a kollekció leginkább ezekre az elemekre épül, minden más leginkább kiegészítő jelleggel van jelen.