Hatalmas sikert mondhat magáénak a férfi divatszakma, hiszen a januárban megrendezésre kerülő férfi divathetet most először ugyanolyan rangúnak minősítették Londonban, mint a nőit. Ez annak köszönhető, hogy a férfi divatipar teljesen felzárkózott a női divathoz, sőt több területen meg is előzte azt. Bár a nők még mindig sokkal többet költenek ruhákra, táskákra, cipőkre és különböző kiegészítőkre, egyre több férfi gondolja úgy, hogy a jó megjelenés a siker egyik biztosítéka, és nem sajnál pénzt költeni a divatos termékekre. Ez pedig a férfi divatipar dinamikus fejlődését eredményezte.
Az elmúlt években megnőtt az egyedi öltönyök készítésének piaca is, amiben London jár az élen. Olyan exkluzív műhelyekben készülnek a luxuskategóriás öltönyök, mint a Kilgour valamint a Gieves&Hawkes. A személyre szabott öltönyöket készítő cégek a több száz éves hagyomány megőrzése mellett igyekeznek a legújabb technológiák használatával elkészíteni az egyedi darabokat. A régi brandek mellett új márkák is a piac meghatározó szereplőivé válnak, ilyen például a GANDHUM, amely a klasszikus öltöny stílust modern, formabontó megoldásokkal ötvözi. Legújabb kollekciójukban a hagyományos brit szabászat elemeit a mediterrán életérzést kifejező élénk színekkel – narancssárga, kék – és szövetekkel variálják. Az egyedi öltönyök a sikeres, magabiztos férfiak számára készülnek, akik nem félnek feldobni választékos ruhatárukat egy-egy merészebb darabbal.
A januári férfi divathéten a GANDHUM a magyar, luxus kiegészítő termékeket gyártó brand, az AGNESKOVACS táskáival együtt mutatkozott be a világ vezető márkái mellett. A két márkában közös, hogy az elegáns megjelenésre helyezik a hangsúlyt, így az öltönyökhöz nagyon jól illenek a magyar brand klasszikus kézi- és hátitáskái.