A meghívók két héttel ezelőtt érkeztek meg a Société Budapest titkos eseményére, melyben az időponton és az impozáns fesztiválhelyszínen kívül csak egy KATASZEGEDI logó árulkodott arról, hogy egy exkluzív divateseménynek lehetünk majd részesei. A Sziget Mercedes-Benz VIP egyik pillanatról a másikra – este 11 óra után pár perccel – egy divat show helyszínévé változott, a koncert vége után hazafele induló vendégsereg és a titkos eseményre érkező meghívottak legnagyobb örömére. A show alatt nyolc modell mutatta be a KATASZEGEDI vadonatúj kollekcióinak darabjait, mely a a csillagos márka – tavaly bemutatott – első pick-up modelljét ünneplő Mercedes-Benz 60 perces X-osztály partijának részeként, Lotfi Begi és vendégeinek különleges produkciója előtt kapott helyet.
A Sziget Mercedes Benz VIP-ban megrendezett esemény kiemelt célja Budapest legújabb és legegyedibb komplexumának Grand Opening dátumának bejelentése volt, melyet már hosszú ideje találgat a divat-, a gasztroszakma és a szórakoztatóipar egyaránt. A 2018. októberében nyíló Société Budapest 3500 m2-en és öt emeleten ad majd otthont egy – többek között Christopher Kane, Phillip Lim, Chylak, KATASZEGEDI, Nanushka márkákat is forgalmazó – nemzetközi divatboltnak egy fine bistro étteremnek, bárnak, kávézónak, egy kortárs művészeti kiállítótérnek, egy 300 fő befogadására képes rendezvényközpontnak és több, bérelhető irodának is.
Fotó: Chaloub Emil