Öltöztesd életed abba, ami értékes!

2024. május 20.
Egy könnyed és stílusos ruha lehet a legszebb nyári este lenyomata, egy zakó életünk sorsdöntő pillanatait juttathatja újra és újra az eszünkbe. Az Answear.hu új kampánya minket is megihletett.

A divat, mondhatjuk úgy is, hogy egyfajta külső manifesztum, amely az értékeinket, a személyiségünket és az önmagunkkal való kapcsolatunkat tükrözi. Minden, amit valamely élethelyzetben viseltünk, másodlagos jelentést kap – hiszen emlékek kötődnek hozzá, amelyek meghatározzák, hogy kik vagyunk, kivé válunk. Egy könnyed és stílusos ruha lehet a legszebb nyári este lenyomata, egy zakó életünk sorsdöntő pillanatait juttathatja újra és újra az eszünkbe. Ruhadarabok és kiegészítők, amelyek értéket képviselnek számunkra a hozzájuk társuló érzések, értékek által.

Az értékes pillanatok pedig igazán fontosak. Sosem szabad megfeledkeznünk róluk, hiszen arra ösztökélnek, hogy merjünk nagyot álmodni, álmodozni, ne féljünk kilépni a komfortzónánkból, de egyszerűen segíthetnek helytállni a mindennapok kihívásaiban is. Az Answear.hu 2024-es tavaszi–nyári, új kampánya pontosan ezekkel az értékes dolgokkal öltözteti fel az életünket. Címlapfotózásunkat is ezek a gondolatok inspirálták, hiszen a sokszínű tavaszi–nyári szezonban egyaránt megfér egy szuper elegáns selyemruha és egy menő rojtos bőrkabát.

Fekete ruha: Victoria Beckham 455 990 Ft, Fülbevaló: Answear Lab 6690 Ft, Körömcipő: Answear Lab 10 785 Ft

Tollas ruha: Patrizia Pepe 268 990 Ft, Gyűrű: Answear Lab 5590 Ft 

Bőrkabát: Herskind 403 990 Ft, Bőrnadrág: Won Hundered 202 990 Ft, Felső: Benetton 6390 Ft Magas sarkú: Alohas 65 990 Ft

Selyemruha: Marciano by Guess 101 990 Ft, Fülbevaló: Guess 22 990 Ft, Tűsarkú: Answear Lab 24 585 Ft

Az Answear.hu új kampányának szlogenje, az Öltöztesd életed abba, ami értékes!, arra ösztönözhet minket is, hogy gondolkodjunk el az életünkről és annak fontos pillanatairól. Hiszen amikor arról beszélünk, hogy valami értékes, nemcsak emlékekre, élményekre vagy álmokra gondolunk, hanem arra a különleges érzésre is, ami szeretett ruháink viselése közben jár át minket.

Így készült!

A nagyszabású kampány, amely egyszerre indult útjára a világ 12 piacán, Lisszabonban készült olyan neves alkotók közreműködésével, mint Stella Consonni fotós és rendező, aki olyan márkákkal és magazinokkal dolgozott már együtt, mint a Gucci, a Burberry vagy a Vogue. Stella tökéletesen adta vissza azt a hangulatot, amelyet a márka üzenni szeretne: a divat, a mindennapi élet és a valódi értékek közötti egyensúlyt.

Az inspiráló videó- és fotóanyag főszereplője a brazil színésznő és modell, Fatima Brunengo, aki a filmben a legszebb pillanatokhoz kötődő tárgyakon keresztül mutatja be az emlékek múlandóságát, az egyes képkockákon megjelenő töredékek pedig egy, a divatot és a stílust ötvöző, költői történetté állnak össze. Az általa viselt ruhák az Answear minőségét és jellegzetes stílusát sugározzák.

A stílus a döntések és az élmények esszenciája, a divat az értékek hordozója, a vásárlás pedig egyedülálló élménnyé válhat, amely az érzések egész skáláját vonultatja fel.

Fotó: Demeter Vanda
Styling: Balogh Viktória
Fotóasszisztens
: Aradi Nóra
Smink: Kiss Csilla
Haj: Végh Virág 
Modell: Dalma @visagemodel.com

Köszönet a helyszínért a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapestnek!

Promóció