A Burberry digitális forradalma

2013. szeptember 20.
A Burberry szakított azzal a hagyományos hozzáállással, hogy a nagy divatházak legújabb kollekcióit csak a kivételezettek láthatják élőben.

A London Fashion Weeken tartott divatbemutatót 13 online videoszolgáltató közvetítette élőben, az adást pedig óriási kivetítőkön is lehetett nézni a világ különböző pontjain, például a New York-i Times Square-en és a hongkongi Worldwide House-nál.

A bemutató idején rekordot döntött a Burberryvel foglalkozó Twitter-megosztások száma. A divatshow zárófotóját 12 ezren osztották meg a Twitteren keresztül, a divatbemutatóról készült Instagram-video pedig 18 ezer like-ot kapott – írja az amerikai Marie Claire online.

„A közösségi média ugyanolyan fontos nekünk, mint a nyomtatott sajtó, vagy a köztéri hirdetés, mert teljesen másokat érhetünk el vele” – nyilatkozta a Burberry vezérigazgatója, Angela Ahrendts a WWD-nek.

A videóért kattints ide!