Karl Lagerfeld már egy ideje feszegette a határait: tervezett már luxuslakosztályt, csinált Chanel bevásárló központot, piacra dobott parfümöt, méregdrága fejhallgatót, és megannyi mást. Az örök nyughatatlan divatguru most azonban a babérjainkra tör, és saját divattal foglalkozó újságát is elindítja.
A The Karl Daily a tervek szerint szeptember 20-án indul világhódítódító útjára, és hét európai városban lesz majd kapható a Chanel üzletek polcain. A lapban Karl beavat majd minket személyes titkaiba, felfed előttünk néhány újdonságot, továbbá street style fotókkal színesíti az újságot. A legjobb pedig, hogy a tervező nem kevésbé világhírű, hófehér cicája, Choupette is besegít majd a munkába vendégszerkesztőként és riporterként. A lap felbukkan Lagerfeld őszi kampányában is, ahol Kati Nescher modell pózol egy újságosbódé előtt, a The Karl Daily lapjait bújva. Hamarosan még több információ és izgalmas cikk érkezik a Karl.com oldalon.