A Gucci firenzei múzeuma, benne a néhány hónapja nyílt Gucci Garden
A Marie Claire áprilisi számának nyitó cikkében megmutatjuk, hogyan és miért költöznek valószínűtlenül értékes, történelmi palotákba vagy építenek maguknak high-tech főhadiszállásokat a vezető nemzetközi divatbrandek.
A Gucci Garden egyedi darabokat árusító butikja, de van itt étterem és kiállítás is
A cikkben szereplő márkák ma már valóságos birodalmak, miközben néhány évtizede még csak egy kis bolttal vagy műhellyel rendelkeztek. A lenyűgöző székhely a márkaépítés fontos eszköze, és természetesen ebben sem árt versenyezni a konkurenciával…
A Gucci Hub, itt működnek a divatmárka irodái, a grafikai részlege és a fotóstúdiója is
A bámulatos helyszíneket azután a divatbemutatók mellett igyekeznek a művészet szolgálatába állítani: kiállításokat rendeznek, teret adnak fiatal tehetségeknek, nevelik az utánpótlást, workshopokat, divat- és kulturális eseményeket rendeznek.