2018. április 16. | marieclaire.hu

A H&M Instagramon fedte fel együttműködését a Moschinóval

Egy élő Instagram videóban fedte fel Gigi Hadid és Jeremy Scott: a H&M következő tervezői együttműködő partnere a MOSCHINO lesz.

Gigi Hadid és Jeremy Scott beszélgetését digitális képernyőkön vetítették ki az éves MOSCHINO partin a kaliforniai Coachella fesztiválon, amit élőben közvetített a @hm, nagy meglepetést okozva a vendégeknek. Jeremy és Gigi a MOSCHINO [tv] H&M kollekció első darabjait viselték, és már ezeken is látszik, hogy a kollekció tele van élettel, játékossággal és humorral, aminek köszönhetően a márka ma a divatvilág egyik kedvence. A H&M számára Jeremy Scott új MOSCHINO kollekciót készített nőknek és férfiaknak, kiegészítőkkel és néhány extra meglepetéssel.

„Nagyon izgatott vagyok a MOSCHINO [tv] H&M miatt. Életem célja az volt, hogy kapcsolatot teremtsek az emberekkel a divaton keresztül, és ezzel az együttműködéssel képes leszek több rajongót elérni, mint bármikor korábban” – mondja Jeremy Scott, a MOSCHINO kreatívigazgatója.

„A MOSCHINO [tv] H&M a tökéletes együttműködés a divatban jelenleg, hiszen elegyíti a pop- és az utcai kultúrát, a logókat és a ragyogást. Jeremy Scott csodálatos – tudja, hogyan lehet játékos a divatban, és hogyan kapcsolódhat a rajongókhoz világszerte” – mondja  Ann-Sofie Johansson, a H&M kreatívtanácsadója.

A MOSCHINO [tv] H&M kampány egy radikálisan innovatív TV koncepció, amely összefonja a közösségi és a hagyományos médiát egy többplatformos rendszerben – a digitális világ lenyűgöző, új, energikus élményében.

Szólj hozzá te is!

Még több Divat

Tervezd meg álmaid leggingsét edzéshez! divat

Tervezd meg álmaid leggingsét edzéshez!

Egy hétköznapi, egy alkalmi tavaszi szett alkalmi

Egy hétköznapi, egy alkalmi tavaszi szett