“Tervezéskor mindig a barátaimra gondolok. A MOSCHINO H&M lookbook fotózás olyan volt, mint egy parti, ahol együtt ünnepeltük azt az örömöt, pop életérzést, kreativitást és energiát, ami a kollekcióból árad” – mondta Jeremy Scott, a MOSCHINO kreatív igazgatója.
“Imádom, hogy Jeremy tökéletesen át tudta adni a kollekció hangulatát a lookbook képeken is. Ez egy erőteljes kollekció, ami mindenkinek szól, aki szeretne részesülni a ruhákból áradó játékosságból” – mondta Ann-Sofie Johansson, a H&M kreatívtanácsadója.A lookbook képeket Marcus Mam fotós készítette, a stylist pedig Carlyne de Dudzeele volt; mindketten régóta dolgoznak együtt Jeremy-vel.
A vidám és pozitív energiát sugárzó kollekciót a lookbook képeken Jeremy barátai mutatják be: Aquaria, a RuPaul’s Drag Race című reality 10. évadának nyertese, Amiaya, a modell és influencer ikerpár, Sakura Bready, Jeremy Scott asszisztense, valamint Pablo Olea, Jeremy legjobb barátja, aki egyben a MOSCHINO márka globális PR és kommunikációs vezetője.
A H&M a kollekcióhoz kapcsolódóan különleges gifeket is készített, amiket a rajongók az Instagram Stories-ban, a Snapchaten és iMessengeren is tudnak használni a saját tartalmaik színesítésére. Az animált logó és a kollekció emblémái mellett Jeremy Scottal is készült néhány különleges gif.
A MOSCHINO H&M kollekció november 8-án debütál világszerte a kiválasztott üzletekben – itthon a Váci1-ben – és online a HM.com-on.