Elindult Rihanna divatmárkája, a Fenty

2019. május 23.
Divattörténeti pillanat: nem kisebb dolgot valósított meg Rihanna, mint hogy első színesbőrű nőként irányít egy párizsi székhelyű luxusmárkát.

Már korábban olvashattuk a pletykákat, hogy a barbadosi származású énekesnő és beauty guru tárgyal a francia luxuskonglomerátummal, az LVMH-val egy lehetséges saját divatmárka ügyében. Az egész lavinát egy titokzatos napszemüveg indította el. Rihanna már korábban bizonyított a divatberkekben fehérneműkollekciójával és sminkmárkája is rendkívül népszerű. Ráadásul a Fenty Beauty alapozói 40 különböző árnyalatban érhetőek el, ami egy nagyon erős üzenettel bír: bármilyen bőrszínnel rendelkezhetsz, ugyanaz jár neked.  Most végre láthatjuk a Fenty divat részlegének első darabjait is, amelyekről egy videóban rántották le a leplet. Az egyik különlegessége a brandnek, hogy magát az értékesítési modellt is felforgatja: luxusmárkák nehezebben merészkednek be az online vásárlás terébe, a Fenty darabjai viszont a saját webshopján keresztül lesznek elérhetőek, közvetlenül kapcsolódnak a vásárlókhoz.

View this post on Instagram

FENTY.com

A post shared by FEИTY (@fenty) on

A Fenty már csak azért is óriási lépés, mert alapból kevés nőt találunk divatmárkák élén, még kevesebb közülük színesbőrű és az sem sűrűn fordul elő, hogy az LVMH teljesen a nulláról útjára indít egy új márkát. Ennek megfelelően már előzetesen is azt gondolhatjuk, hogy rendkívül széleskörű és inkluzív lesz a márka palettája, és ahogy a New York Times T magazinjának is nyilatkozták, valóban a sokszínűség lesz a fókuszban. A márka kínálatában a ruhadarabok mellett kiegészítők – napszemüvegek, cipők, táskák – is helyet kapnak. A Fenty.com május 29-én indul hódító útjára de azt megelőzően már egy exkluzív pop up eseményen bemutatkoznak a darabok Párizsban.

Fotó: Getty Images