A Thomas Sabo két éves együttműködését ünnepelte és jelentette be Rita Orával Berlinben egy exkluzív parti keretében. Az énekesnő először tűnt fel újdonsült szerepében és több mint 300 meghívott vendég előtt jelentették be az új kampányt, illetve a vendégek a 2019-es őszi-téli kollekció darabjait is megcsodálhatták, melynek neve és témája a “Magic of Jewellery”.
“Nagyon boldog vagyok, hogy a Thomas Sabo márkával dolgozhatok együtt. Az ékszerek az életem részét képzik: emlékeket őriznek a múltból, a jelenből és a jövőből, általuk alakíthatom a stílusomat és az egyéniségemet. A Thomas Sabo darabok inspirálnak változatosságukkal és valóban mindenkihez szólnak, mindenkit boldoggá tesznek” – mondta Rita Ora az eseményen összegyűlt hazai és a nemzetközi vendégek előtt, a csodás Oderberger szálloda fedett medencetermében.
Az énekesnővel történő együttműködéssel minden korcsoportot szeretnének megszólítani és hangsúlyozni szeretnék a márka nemzetközi mivoltát. A Rita Orával folytatott kampány az ékszerek varázslatos energiájára és önmagunk kifejezésére összpontosít.
“Rita Ora magabiztos megjelenése, hitelessége és szenvedélye saját álmainak megvalósítása, egy olyan globális közösség vezetőegyéniségévé teszi, amely a Thomas Sabo ékszerek világát tökéletesen szemléltetni”- hangsúlyozta Thomas Sabo, a cég alapítója az eseményen.
A változatos őszi-téli kollekció darabjai között fellelhetőek a már jól ismert dizájnelemek, bátran kombinálhatóak és alakíthatóak a stílusunktól függően. A kollekció, melyet Rita Ora mutat be, július 15-től kapható a márkaüzletekben, a weboldalon és a viszonteladói hálózataiban.