Sem Kate Moss-t, sem az Alexander McQueent nem kell senkinek bemutatni: a tervező, a márka és a modell is világhírűek. Nem vitathatjuk el, hogy a divatház alapítója, Alexander McQueen a XX. század egyik legforradalmibb tervezője – tragikus életét egy nagy sikerű dokumentumfilm is megörökítette. Kate Moss egyike volt a dizájner korai múzsáinak: amikor hologramként jelent meg a 2006-os őszi-téli kollekció bemutatóján, a divat történetébe is beírta magát. A márka kampányainak arca először 2014-ben volt (azt az anyagot Steven Klein fotózta), most pedig 45 évesen ismét ő viseli a 2019-es őszi-téli kollekció legkarakteresebb darabjait. Az alapító halála után korábbi jobbkeze, Sarah Burton vette át a márka kreatív vezetését, irányítása alatt sötét romantikát sugallnak a McQueen-darabok, amelyeket sokszor tetőtől-talpig gazdag, kézműves díszítés és egyfajta barokkos hangulat jellemez – neki volt köszönhető Beyoncé „showstopper” ruhája is, amelyet Az oroszlánkirály premierjén viselt. A Givenchy és Ariana Grande együttműködése után a napokban a McQueen-ház 2019-es őszi kampányának gyönyörű fotói debütáltak, amelyeken a brit modell szerepel, a képeket pedig Jamie Hawkesworth készítette. Az Észak-angol vidék szolgált helyszínül a fotókhoz.
Kattints a galériára a képekért!
fotó: Profimédia – Red Dot